התפרצות נגיף הקורונה

התפרצות הנגיף – אביה הדברות

חיטוי קורונה אביה הדברות

התפרצות נגיף הקורונה שהחלה בסוף שנת 2019 בעיר ווהאן שבסין, מצאה את דרכה בתוך שבועות מספר אל מחוץ למחוז ווהאן ואל מדינות רבות מאד בעולם. למרבה הצער, לא הרבה ידוע על הנגיף הזה. ואולם ממה שאכן ידוע אפשר להסיק כמה מסקנות. הראשונה – חיטוי קורונה הוא יעיל, אם מבצעים אותו נכון ובצורה יסודית ומקצועית. המסקנה השנייה היא שהנגיף מועבר במהירות מאדם לאדם גם באמצעות לחיצת יד תמימה. כיון שכך, חשוב לשמור על היגיינה ולהימנע ממגע פיזי ככל האפשר. מהם המאפיינים הבולטים של נגיף הקורונה? מהי מידת ההתפשטות של הנגיף בעולם ואילו אמצעים נוקטות המדינות השונות? האם מקומות עבודה ומוסדות ציבוריים שונים חייבים  לעשות חיטוי קורונה, על מנת למנוע ככל האפשר את התפשטות הנגיף?

המאפיינים הבולטים של הנגיף קורונה

הנגיף קורונה, ששמו המדעי הוא 19 COVID, הוא אחד מסוגי הנגיף שהיה ידוע בעבר בשם SARS. מדובר בנגיף אשר מי שנדבק בו לוקה בתסמינים דומים למדיי לתסמיני השפעת. מה שמבדיל את הנגיף משפעת רגילה הוא ההידבקות המהירה מצד אחד ואחוז התמותה הגבוה יחסית, כשני אחוזים ואף יותר מצד שני, זאת, בעוד שבשפעת רגילה אחוזי התמותה מהנגיף הם קצת יותר מחצי אחוז. חיטוי קורונה איכותי המתבצע בצורה מקצועית ולעיתים מזומנות, עשוי להאט באופן משמעותי ואפילו לעצור את התפשטות הנגיף. המקצוענים של אביה הדברות אמונים על ביצוע חיטוי קורונה מקצועי ויעיל, המגדיל את הביטחון והשקט הנפשי במקומות עבודה, מבני ציבור ומקומות שבהם יש נוכחות צפופה של אנשים.

התפשטות הנגיף ואיך עוצרים אותו

למעשה, בכל רגע נתון חלים שינויים במפת התפוצה של הנגיף. מצד אחד, בסין נעצרה, ככך הנראה, ההתקדמות שלו באמצעות הטלת סגרים ובידוד וכן באמצעות חיטוי קורונה יעיל. הניסיון הסיני מלמד ששמירת מרחק מחולי קורונה מצד אחד והימנעות מיציאה לרשות הרבים לאחר ההידבקות מצד שני, מהוות אבני יסוד בטיפול בנגיף המסוכן הזה. חיטוי קורונה נדרש במוסדות ציבור, מבנים ציבוריים וגם בכל בית באופן פרטי. ניקיון וחיטוי הן הדרכים הנכונות ביותר לטיפול בנגיף. אם יש לכם עניין לבצע חיטוי קורונה בבניין המגורים, במקום העבודה ובכל מקום אחר – אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של אביה הדברות יעשו עבורכם את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

 

לכתבה המלאה

לעוד מאמרים

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

חיטוי קורונה התפרצות הנגיף סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן